NY

før jeg dro, kom mange venner innom meg og sa hadet. satt veldig pris på det, og jeg savner alle allerede. det er merkelig, siden jeg ville ikke savnet noen noe særlig om jeg hadde visst at jeg skulle hjem om to uker. men det skal jeg jo da altså ikke, om jeg ikke tilfeldigvis blir sendt hjem.

på vei til New York skulle vi innom Paris. jeg og Ida dro sammen, kjempeflott. vi fikk til og med plasser sammen på begge flyene! da vi kom til paris var vi fem jenter sammen. en meget full mann fra ukraina fulgte etter oss i omtrent 2 timer. jeg ba han dra langt langt borte etter han begynte å stryke meg på låret, og da ble jeg da altså rasist. jeg likte ikke at en veldig full, svett mann på omtrent 40 år tok meg på låret... fordi han var brun. JA ikke sant.

uansett, vi skulle akkuratt til å gå ombord på flyet da alle tok frem passet, visumet og billetten. ida hadde kun to av de tingene. gr8. hun hadde lagt visumet hjemme, og ble derfor nektet adgang på flyet. det var ingen mulighet for å maile det, eller fakse det, de måtte ha originalen via mail. så, hun måtte da bli værende i Paris et døgn. alene. heldigvis fikk hun gratis hotellrom, og kom midt på dagen neste dag. men fikk ikke bli med på noe siden ingent kunne hente henne og bringe henne til oss.

men oppholdet i the big apple hittil har vært storartet, men har fortsatt ikke fått tak i meg kamera, men skal legge ut bilder senere. har de på mobilen, men skriver ikke fra egen pc (siden jeg altså ikke har noen), men det kommer mange mange bilder senere !

hei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar