New York, New York

Da har jeg endelig lagt inn litt bilder fra new york-turen, meget bra tur! bodde paa rom med tre andre jenter. Nora, en venninne av susann som jeg allerede hadde moett da jeg var i tromsoe. og saa var jeg og ida heldige, igjen, saa vi kom paa rom sammen! tredje jenta heter Marthe, og er paa bildet i et innlegg litt nedenfor, hun kommer fra et sted rundt om skjeen?sjeen?? veldig soet jente og alle paa rommet ble gode venner. saa vi hang for det meste med hverandre hele turen.

foerste dagen var sightseeing og et besoek i China Town. jeg fikk gnagsaar meget tidlig, og gikk derfor omtrent hele turen uten sko. turen varte fra kl 9 til 22 om kvelden, jippi.


jey, jeg var inn i den der. for et bygg!

noen som kjenner igjen trappene der eller??????????? I do

andre dag var shopping day, men foerst gikk vi en tur gjennom Sentral Park, og utenfor sto tidenes hippi-buss

etterpaa besoekte vi 5th avenue, hvor alle de dyre, digge butikkene ligger. saa tok vi heisen opp til Rockefeller Plaza, som er en av de hoeyeste bygningene i New York. hoeyest av dem alle er The Empire State Building, som vi fikk en vidunderlig utsikt over, derifra.

for en utsikt

empire state building

5th avenue

mat paa Hard Rock Cafe, New York foer vi fikk oppleve Time Square, som er awzum paa kvelden.


hei

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg fikk frysninger da jeg så trappa fra GG!
    Du er så syykt heldig, NY ser fantastisk ut

    SvarSlett
  2. Du e så heldig! Glede mæ t æ å ska dit! Du må gi mæ litt tips ;)

    SvarSlett