Fra storbyen NY til bittelille Silver Lake Camping

jeg var foerstemann ut til aa reise fra NY. forlot hotellet kl 04.30, mens resten kunne sove til 10. da jeg ankom flyplassen skulle jeg sjekke inn bagasjen og komme meg av gaarde. alene. fikk selvfoelgelig overvekt, saa jeg maatte stille meg i et hjoerne aa aapne alle koffertene mine og pakke om. mannen bak skranken gikk fra aa vaere min verste fiende, og jeg sverget paa at amerikanere var det minst hjelpsomme folkeslaget jeg noen gang hadde moett, til aa vaere helten min. jeg trengte ikke betale noe, og han lot meg gaa forbi hele den 134m? lange koea. saa gikk jeg aa fant gaten min, og spiste frokost. alt gikk helt fint. da jeg ankom flyet spurte kapteinen meg om jeg ikke ville sitte foran, istedet for plassen jeg egentlig hadde. saa da floey jeg first class istedet for aa sitte i de smaa setene speak hadde bestilt. helt ok. moette en australsk dame som jeg pratet med omtrent hele turen.

min haandbagasje etter jeg hadde pakket om

i Detroit var det meget lite aa gjoere paa 3 timer, saa jeg drakk en del kaffe, leste bok og smugtittet paa en kjekk mann som satt ikke langt unna.

meg paa toalettet i Detroit. meget nervoes foer jeg skulle moete familien.

fra Detroit til Michigan reiste jeg med et meget stort fly som dere ser.. turbulens sa du?

saa ankom jeg etter a bumpy ride flyplassen TVC, Michigan. vertsmoren min og de tre vertssoestrene mine sto aa ventet med ballonger, skilt, bamse med det amerikanske flagget og som synger nationalsangen deres og I <3 USA-godteri. nice. det var kanskje litt kleint foerst med tanke paa at de var saa begeistret for at jeg hadde kommet, og alle klemte meg osv. jeg, som nordmann, er ikke vandt til saant, saa jeg proevde bare aa bli med og vise hvor glad jeg var saa mye jeg kunne.

vi dro direkte fra flyplassen til campingen, og for aa moete de to nye broedrene mine og faren, Ron. de virka kanskje ikke like begeistret for aa se meg, for aa vaere aerlig, men naa, etter aa ha kjent dem i noen dager er det de tre jeg liker best og har det mest moro sammen med. jeg tror jeg har mest til felles med den eldste broren min, Jim.



dette er de to yngste soestrene mine, adoptert fra guatemala! kjempesoete!

hei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar