Info

så, da har jeg, som alle andre, laga meg blogg for at jeg skal til utlandet. jeg drar til usa, og skal bo i en liten by/village med 500 innbyggere. plassen heter Lake Leelanau og er rett ved Nord-Amerikas største innsjø med samme navn.

vertsfamilien min er en familie på hele 7, hvor jeg har to småsøstre på 8 og 9 som er adoptert fra Guatemala, ei til lillesøster på 14, som alt jeg vet om er at hun digger Justin Bieber.., en bror som er like gammel og som vil gå på samme high school som meg og en storebror på 21 som ikke bor hjemme.

moren heter Julie og faren heter Ron. det er ikke så mye å skrive om før jeg drar føler jeg, men dette var bare litt sånn generell info for alle dere 52315436 som følger denne meget populære bloggen.

hei

1 kommentar:

  1. Så flott at du har en gutt på samme alder som deg hvor du skal bo ;) Det var toppers. Gleder meg til å fortsette å følge med på de spennende tingene du snart skal oppleve! Klem
    Digger forresten at du har "hei" på slutten av hvert blogginnlegg :)

    SvarSlett