Tirsdag 31 aug 2010

paa mandag la jeg meg klokka 5 (saa Grey's Anatomy skjoe) og skulle opp halv 8, morgenen etter. rommet mitt var rene badstua og det var omtrennt umulig aa sove, noe som gjorde at jeg var utslitt allerede da jeg sto opp, tirsdags morgen.

foerst paa dagen dro jeg og Jason til skolen vaar, Leland og fiksa timeplanen. tror jeg har en grei timeplan, og slapp unna tysk med litt "I don't understand-oeyne". hehe. skal faa en mail ifra skolen som jeg skal videresende til byasen slik at det blir godkjent og jeg kan begynne direkte paa tredjeaaret! saa hjem, hvor jeg slukna ganske raskt paa sofaen til disney channel som konstant staar paa. heldigvis gaar phineas and ferb veldig ofte her, anyways, saa dro vi til en park med mange flotte utsiktsposter. om man kan kalle de det. fint var det.






okei, saa har kanskje ikke michigan og trondheim heeelt samme natur likevell da.




hei

4 kommentarer:

  1. Du e så heeeeeldig! Ser ut som du har det helt fantastisk :)

    SvarSlett
  2. spørges om du e sick brun når du kjem hjem : ))))!

    SvarSlett
  3. det er vinter her og da :):)

    SvarSlett
  4. BLOGG SNART!!

    SvarSlett