gr8

dro for noen dager siden paa hva de kallen "bonfire". det er rett og slett en gjeng som samles rundt et baal og spiller gitar og prater. det var veldig koslig og jeg ble kjent med en del folk.
jeg saa en gutt som vaar lit hoeyere enn meg, moerkt haar og moerke, nyddlige oyne! vi kaller haan L. utover kvelden, som foresten var utten drike, saa kom L bort til megg flere ganger and I'm like yess. prataa lengge, omtrent hele kvelden. heltt til jeg spurrte:
- saaa er du senior du ogg elr?
- no, (... wait for it..) freshman.
paa norsk: 9ende. 15 aar heldigviss dahehe uhm.

fml.

hei

4 kommentarer:

  1. Altså! Det går greit med året mindre, selv om året eldre hadde vært mer stas :) Men jeg sier go for it ;) ;) hihi

    SvarSlett
  2. haha dette er ikke året mindre. dette er 3 år mindre. no deal

    SvarSlett
  3. haha. sitter de og lurker med google translate eller?

    SvarSlett