Onsdag 1 sep 2010

jeg vaaknet klokken halv ett, ulikt meg, grunnet mangel paa soevn. og jeg la meg halv ett i gaar tilogmed. glemte aa si at jeg og ida moettes paa loerdag og det var kjempetivelig! vi hadde saa mye aa snakke om at vi helt glemte tia da vi satt og spiste chicken sandwich etter en stor dose nyydelig moerk, nesten svart, sjokoladeis med store sjokoladebiter. (anette, jeg vet du sikler)


norsk mat. lengsel.

ENDELIG, NORSK (egentlig svensk, men whatever), WASA, KNEKKEBROED <3<3<3
overlykkelig da vi fant det paa wallmart! noe sunt, uten at det er dyppet i smoerr elr peanutbutter, neddrysset i salt eller stapper fult med sukker elr anna soetningsstoffer! wasa jeg elsker deg. og det andre er amerikas svar paa fullkornsbroed. det beste jeg fant isaafall. ganske hvitt broed med noen korn hehe.

gleder meg foresten veldig til aa bli oppringt av astrid i morgen tiidlig :D<3
og ikke minst!! til at ida skal ligge over i morgen, blir awssoome!

hei

5 kommentarer:

  1. Bor du og Ida såå nærme? Kor langt e det å kjør mellom dokker?

    SvarSlett
  2. sånn ca 15 min!! ida er her nå :D

    SvarSlett
  3. har du slutta me bloggen eller?!? :))

    SvarSlett
  4. gikk kanskje ikke så bra med herre bloggen, anja??

    SvarSlett
  5. Tante på Stjørdal04 november, 2010

    Hei Anja. Er innom bloggen din ganske ofte og veldig kjekt å vite noe om det du gjør og hvordan du har det. Tror dette blir et år med masse god læring på godt og vondt. Vi tenker på deg.
    Klem fra tante og onkel på Stjørdaln

    SvarSlett