neidaså.

blogginga har vel gått meget sakte i det siste. eller rett og slett stoppet helt opp. har mange ting å fortelle, men jeg orker ikke blogge mer. takk for meg, har hatt et magisk år. blir utrolig trist å dra hjem, men gleder meg jo litt også da.
savner norge, mest helt hverdagslige ting som å;
gå til prix
stå opp til nystekte rundstykker i helgene
søndagstur med anette og maria
få lov til å være ute så sent jeg vil
smågodt
komme meg fra sted til sted uten å bli kjørt
pynte meg
leverpostei med agurk
kneipbrød og husholdnigssaft på kjøkkenet til marthe
gå tur overalt med astrid
spise pannekaker med ost med julie
være med mamma og pappa
diskutere eller krangle med noen
ha sunn mat i kantina (ny ting jeg starter)
spise normal mat som ikke er genmanipulert
kosekvelder med anette
ha ordentlig bursdag med slektninger
gå rundt omkring i trodheim by
leke med maria
og mye mer.





hei, og på gjensyn om 39 dager.

5 kommentarer:

  1. Glede mæ!! <3

    SvarSlett
  2. Blir tur kvar bidige dag når du kjæm hjem <3

    SvarSlett
  3. marthepus22 mai, 2011

    Æ GLÆDE MÆ SÅNN HERREGUD Æ DØR. og syden fyfan bare chilling og levva livet!!!!!! jaaaaaaa

    SvarSlett
  4. kom hjeem no anjaa <3 pannekakan vente

    SvarSlett
  5. Anja, vi glææær oss te du kjem te Italia. Da kan du tren hver morra og spis sunn mat - så mytti du vil.

    pappa

    SvarSlett