Elisabeth

Det var kjempekoselig å få møte Elisabeth igjen etter 6 måneder! Vi hadde jentekveld hjemme hos Ida på søndag. Jeg tok meg fri fra skolen på mandag slik at jeg fikk henge med mine to norske venner. Vi skulle egentlig se filmer, men hadde et lite maraton med Sex and the City istedet, og norsk sjokolade. Alt ble selvfølgelig spist opp ganske så raskt, savner det.

På onsdag dro jeg og Elisabeth og så The King's Speach. Først dro vi på The Roman Wheel og spiste deilig pizza og bread sticks, der møtte vi en som så ut som han var 20 og prata litt med han. Viste seg senere at han var 33 :ssS jaaja.

The King's Speach var kjempebra! Jeg hadde med meg sjokolademelk og oreo i tillegg for å gjøre opplevelsen enda bedre.
Elisabeth - jeg savner deg allerede




hei

4 kommentarer:

  1. det virke som om dåkker har kosa dåkker<333 også e æ misunnelig på elisabeth!

    SvarSlett
  2. vi gjor det ja! kunne ønske du og kunne tatt dæ en tur <33

    SvarSlett
  3. elisabeth03 mars, 2011

    jeg savner deg også anja, hadde det kjempekos! gleder meg til mere moro når du kommer hjem igjen <3

    SvarSlett
  4. Kjempefin blogg, Anja! Så bra at du koser deg!:D

    SvarSlett