Hei Vin he-he

ja, da var det Halloween i usa! overalt er hus dekorert med gresskar, og uhyggelige skapninger som diigre edderkopper som de har festet til husveggen eller en god del gravstotter i hagen. jeg valgte aa kle meg ut som Hermione Granger, men paa bildet nedenfor ser du ikke ordentlig kostymet mitt + at jeg ikke hadde paa slipset mitt enda. Luke kledde seg ut som en klovn. jeg fant meg foresten tidenes tryllestav og er fortsatt forelsket i den. paa bildet ser dere gresskarene vi laga paa fredag da Lea laa over til meg, det nederst paa trappa er mitt. woho



foer vi dro trick or treating. som foresten var kjempemorsomt! jeg snakka selvfoelgelig britisk hele kvelden, sammen med en som heter Clay Beyers, som kledde seg ut som Harry Potter. vi hadde det kjempegoey ved aa ta i bruk gode britiske utrykk, som Splendid, Pumpkin Pie, Bloody Hell, Marvelous etc.

beklager men jeg glemte kameraet i bila, saa det ble ikke flere bilder fra den kvelden. men kan fortelle at etter vi gikk trick or treating dro vi til Kacie, der vi var etter Homecoming og. jeg sov i bila til Christina, selv om vi kunne sove inne til Kacie. Christina har en stor VAN som hun hadde ordna skikkelig til med dyner og puter og vi storkoste oss. Kacie hadde et stort baal og flere staker med lykter rundt om kring og alt var veldig bra - kjempekveld!


hei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar